Vragen? Bel 06 - 480 77 114

Administratie

Administratie

Scheer Administratie & Belasting is de partner voor het midden- en kleinbedrijf.

Bij het doornemen van de cijfers wordt heldere taal gebruikt, desnoods aangevuld met praktische voorbeelden. Het is ons streven de ondernemer een goed gevoel te geven waar zijn onderneming staat.

Door onze jarenlange ervaring hebben wij alle kennis in huis. Ons streven is dan ook dat u een succesvol ondernemerschap voert, en zich geen zorgen hoeft te maken over uw administratie.

Wij kunnen u van dienst zijn op bij volgende administratieve werkzaamheden:

Financiële administratie

Wij kunnen voor u uw financiële administratie inrichten. Daarnaast kunnen wij uw kas verwerken en uw bank afschriften boeken. Ook inkoop-, verkoop-, en memoriaal-boekingen en het bijhouden van de activa staat zijn werkzaamheden welke wij voor u doen. En denk ook aan salaris journaal inboeken, aansluiting tussenrekeningen, registratie prive uitgaven enz. Kortom, voor alle voorkomende administratieve werkzaamheden kunt u bij ons terecht.

Salaris administratie

Werkgever aanmaken in het salaris pakket afgestemd op de eisen van de ondernemer, loonmutatie invoeren, aanmaken nieuwe werknemers, loonstroken mailen, journaalpost genereren e.d. overzicht naar bedrijfsvereniging, pensioen e.d.

Managementinformatie

Kengetallen produceren, verkorte verlies en winstrekening, kosten overzicht, periode vergelijking.

Belasting aangifte

Omzetbelasting, loonbelasting, inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting.

Opstellen jaarrekening

Opmaken jaarrekening op basis van de door u verstrekte gegevens met daarin opgenomen de activa staat, produceren kengetallen vermogenpositie btw overzicht e.d.

Financiële advisering

Personeelskosten en/of uitbreiding wel of niet meer personeel, investeringen auto’s of bedrijfspand huren/kopen of andere grote zaken met terugverdien tijd , leningen e.d.

Interim management

Tijdelijke financiële ondersteuning waarbij achterstanden kunnen worden weggewerkt, opzetten van een nieuwe administratie, invoeren nieuw rekeningschema, vervangen bij ziekte, vast voor 1 dag in de week bij kleine ondernemers.

Ondersteuning startende ondernemer

Opmaken startersplan, melden bij belastingdienst, var verklaring aanvragen, ondersteuning bij financiering, advisering hoe de administratie bij te houden en aan te leveren.

Strategie-bepaling

Op basis van uw ideeën een helder financieel plan opstellen en vergelijken met de realisatie waarbij wordt bepaald waar de onderneming over 5 jaar moet staan met een aantal kengetallen welke over deze looptijd dienen te worden gerealiseerd.